رسانه های آمریکایی از وجود زمان سنج در ایرباس سقوط کرده در مصر خبر دادند

© Photo / Emercom of Russia رسانه های آمریکایی از وجود زمان سنج در ایرباس سقوط کرده در مصر خبر دادند
رسانه های آمریکایی از وجود زمان سنج در ایرباس سقوط کرده در مصر خبر دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش شبکه تلویزیونی Fox News با استناد به یک منبع مطلع، در داخل هواپیمای ایرباس روسی А321 که در صحرای سینا در مصر سقوط کرد، زمان سنج وجود داشت.

سقوط هواپیمای مسافربری روسی در مصر - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
سقوط هواپیمای مسافربری روسی در مصر
این منبع اعلام کرد کار زمان سنج برای دو ساعت تنظیم شده بود و از قرار معلوم منظور دو ساعت پس از هواپیما از فرودگاه شرم الشیخ در بامداد 31 اکتبر است. هواپیمای ایرباس روسی А321 که حامل 224 سرنشین بود، 23 دقیقه پس از پرواز سقوط کرد. Fox News تاکید می کند که معلوم نیست که این اطلاعات از طریق شنود مکالمات تروریست ها دریافت شده یا با بررسی شواهد جمع آوری شده درمحل سقوط هواپیما.
یک منبع دیگر شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره برخی از نتیجه گیری ها در جریان تحقیقات سخن گفت. به گفته وی، بمبی در نزدیکی باک بنزین هواپیما کار گذاشته شده بود و قرار بود این بمب بنزین هواپیما را بسوزاند و کمبود شواهد و مدارک در محل سقوط هواپیما از این امر ناشی شده است.
هر دو منبع از دست داشتن کارکنان فرودگاه شرم الشیخ در چنین انفجاری سخن گفته اند.
شارلی ابدو کاریکاتورهای وقیحانه ای درباره سقوط ایرباس در مصر منتشر کرد - اسپوتنیک ایران
"شارلی ابدو" کاریکاتورهای وقیحانه ای درباره سقوط ایرباس در مصر منتشر کرد
 یادآور می شود روز 31 اکتبر بزرگترین سانحه در تاریخ هواپیمایی روسیه و شوروی رخ داد. هواپیمای ایرباس روسی А321 که در حال پرواز از شرم الشیخ به سوی سن پترزبورگ بود، در صحرای سینا سقوط کرد و در نتیجه همه 224 سرنشین آن کشته شدند. تحقیقات درباره دلیل وقوع این سانحه ادامه دارد و برخی از کارشناسان از جمله احتمال انفجار بمب در داخل هواپیما را منتفی نمی دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала