خواننده رپ آلمانی عضو داعش بر اثر حمله نیروی هوایی امریکا در سوریه کشته شد

© Photo / Youtubeخواننده رپ آلمانی عضو داعش بر اثر حمله نیروی هوایی امریکا در سوریه کشته شد
خواننده رپ آلمانی عضو داعش بر اثر حمله نیروی هوایی امریکا در سوریه کشته شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دنیس کاسپرت (Denis Cuspert)، خواننده رپ آلمانی که به گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) پیوسته بود، بر اثر حمله نیروی هوایی امریکا در سوریه کشته شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی CNN، یکی از اهالی شهر رقه در یکی از شبکه های اجتماعی خبر مرگ خواننده رپ آلمانی را منتشر کرد و گفت این خواننده 39 ساله در داخل خودرو در جاده ای در استان رقه کشته شده است. سخنگوی دولت امریکا خبر مرگ دنیس کاسپرت را تائید کرد.
دنیس کاسپرت در روی صحنه با نام Deso Dogg هنر نمایی می کرد. وی در سال 2012 به داعش پیوست. وی در بین داعشی ها نام ابو تلخه الآلمانی را برای خود انتخاب کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا در فوریه سال 2015 نام دنیس کاسپرت را در فهرست خطرناک ترین تروریست های بین المللی گنجاند. وی مسئول تبلیغاتچی و استخدام نفر در داعش بود.
گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) پس از تصرف اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق ، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل دولت خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала