پوتین: تروریست ها در سوریه نقشه های گسترش فتوحات خود را در سر می پرورانند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiپوتین: تروریست ها در سوریه نقشه های گسترش فتوحات خود را در سر می پرورانند
پوتین: تروریست ها در سوریه نقشه های گسترش فتوحات خود را در سر می پرورانند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد تروریست ها قصد دارند ثبات در تعداد زیادی از مناطق را برهم بزنند و شبه نظامیان از بسیاری از کشور ها را در صفوف خود استخدام می کنند. پوتین یادآور شد که روسیه عملیات خود را در سوریه به عنوان تدبیر پیشگیرانه آغاز کرده است.

رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه اعلام کرد تروریست ها با ایجاد تکیه گاه در سوریه نقشه های گسترش فتوحات خود و برهم زدن ثبات در تعداد زیادی از مناطق را در سر می پروانند.
پوتین در سخنرانی خود در مراسم معرفی افسران عالی رتبه منصوب شده به سمت های فرماندهی در کرملین گفت:" تروریست ها با ایجاد تکیه گاه در سوریه نقشه های گسترش فتوحات خود و برهم زدن ثبات در تعداد زیادی از مناطق را در سر می پروانند. آنها شبه نظامیان از بسیاری از کشور ها از جمله متاسفانه از روسیه و دیگر کشور های عضو اتحادیه کشور های مستقل همسود را در صفوف خود استخدام کرده و می کنند ". پوتین یادآور شد که روسیه عملیات خود را در سوریه به عنوان تدبیر پیشگیرانه آغاز کرده است. رئیس جمهور روسیه دوباره تاکید کرد که کمک روسیه به این کشور با دکترین نظامی مسکو و حقوق بین المللی بطور کامل مطابقت دارد.

حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
حملات هوایی روسیه به مواضع شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش)
 روسیه از 30  سپتامبر حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه هواپیماهای روسی طی دو روز ده هدف از جمله کارخانه تولید موارد منفجره، مرکز فرماندهی و انبار مهمات تروریست ها  را بمباران کرده اند. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند. ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط  علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان  یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала