تروریست ها با صورت تراشیده از سوریه به ترکیه فرار می کنند

© AP Photo / Rased News Networkتروریست ها با صورت تراشیده از سوریه به ترکیه فرار می کنند
تروریست ها با صورت تراشیده از سوریه به ترکیه فرار می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صدها نفر از تروریست های داعش در سوریه در پی حملات هوایی روسیه به مواضع این گروه تروریستی دهشت زده شده و با تراشیدن ریش های خود از این کشور به ترکیه فرار می کنند.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، تروریست ها قبل از ترک اردوگاه ها به طور شتاب زده ریش های خود را می تراشند تا در کشورهای دیگر آنها را شناسایی نکنند. این اواخر تعداد زیادی تصاویر از تروریست ها در حالی که ریش های خود را می تراشند، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، در روزهای اخیر حد اقل 100 داعشی هر روز از مرز سوریه با ترکیه عبور می کنند. همچنین اطلاعاتی در دست است که تروریست های مرتبط با گروه "جبهه النصره" نیز شروع به ترک سوریه کرده اند و به این منظور از مرز با ترکیه استفاده می نمایند. اکثر تروریست های فراری به صفوف مهاجران می پیوندند تا به همراه آنها به اروپا وارد شوند.
گفتنی است تراشیدن ریش برای اعضای داعش و طبق مقررات این گروه تروریستی ممنوع است.

یادآور می شود چند روز پیش پلیس سوئد گروهی از مردان ریشو را که عضو اتحادیه ای به نام "باشگاه ریشو ها" هستند، بازداشت کرده است. این ریشوها از خود به همراه پرچم سیاه اتحادیه شان که ظاهرا شباهتی به پرچم داعش دارد، عکس گرفتند. این اقدام باعث شده تا پلیس آنها را مظنون به تدارک حملات تروریستی بشناسد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала