هنرنمایی خوروستوفسکی

© Sputnik / Ruslan Krivobokدمیتری خوروستوفسکی خواننده مشهور اوپرا
دمیتری خوروستوفسکی  خواننده مشهور  اوپرا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیماری دمیتری خوروستوفسکی طومار مغزی تشخیص داده شد.

 دمیتری خوروستوفسکی  خواننده مشهور  اوپرا  از شهر  کراسنویارسک سیبری اولین بار پس از  بیماری طولانی  روی صحنه تئاتر ظاهر شد.  در ژوئن  سال جاری  بیماری  دمیتری خوروستوفسکی  طومار مغزی تشخیص داده شد.  پزشکان انگلیسی  به معالجه  آرتیست روسیه  می پردازند و در این روزها دوره  معالجه به پایان رسید.

هنرنمایی این خواننده اوپرا در سالن کنسرت  متروپولیتن اوپرا  در نیویورک  با  استقبال   بی نظیری  برگزار شد.  خوروستوفسکی نقش اول  در اوپرای  « تروبادور» جوزپه وردی را اجرا  می کند.  در این نمایشنامه  آنا  نِترِبکا  ستاره  اوپرای روسیه  نیز با وی  هنرنمایی می کند.  تئاتر اوپرا — متروپولیتن  با هدیه رز های سفید  و  کف زدن های  پرشور و بی پایان از  خوروستوفسکی استقبال کرد.

 هفته آینده خواننده مشهور اوپرای دوباره  برای ادامه معالجه به لندن پرواز خواهد کرد  و  پس از آن کنسرت هایی از سری  — «  خوروستوفسکی و دوستان»  برنامه ریزی شده است که 29  ماه اکتبر  در مسکو، در کاخ  کرملین برگزار خواهد شد.  این سری کنسرت  که  خوروستوفسکی مبتکر آن است  یک پروژه بی نظیر است  و  امکان آن را برای دوستداران هنر کلاسیک در روسیه فراهم  می کند تا هنرنمایی  ستاره مشهور اوپرای جهان را  ببینند و  صدایش را بشنوند.  اینبار دمیتری خوروستوفسکی الینا گارانچا  خواننده مشهور جهان  را  معرفی خواهد کرد. الینا گارانچا که در  لتونی متولد شده است  در آلمان زندگی می کند  و سفرهای هنری به تمام کشورهای جهان دارد. الینا گارنچا را به علت زیبایی و جذابیتش  اغلب با آنا نِترِبکا  مقایسه می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала