داعشی ها خرید و فروش اعضای بدن انسان را آغاز کردند

© AFP 2023داعشی ها خرید و فروش اعضای بدن انسان را آغاز کردند
داعشی ها خرید و فروش اعضای بدن انسان را آغاز کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سعید مموزینی، سخنگوی رسمی خرب دمکرات کردستان در شهر موصل عراق که پس از تصرف این شهر توسط گروه تروریستی داعش مجبور به فرار از آنجا شده، در مصاحبه با خبرگزاری روسی "اسپوتنیک" درباره خرید و فروش اعضای بدن انسان از سوی اعضای داعش سخن گفت.

به گفته آقای مموزینی، تروریست های داعشی در روز 13 ژوئیه سال 2015 کلینیک ویژه ای برای قطع اعضای بدن انسان برای فروش آنها دایر کرده اند.
به گفته سخنگوی رسمی خرب دمکرات کردستان این کلینیک دارای نام صدام حسین ، رهبر سابق عراق است و در آنجا داعشی ها اعضای بدن مردم فقیر موصل را خریداری و قطع کرده و به افراد ثروتمند می فروشند. آنها از جمله اعضای بدن زنان، کودکان و افراد کهن سال را که مجبورند به خاطر نمردن از گرسنگی آنها را به قیمت نازلی بفروشند، قطع می کنند. داعشی ها همچنین اعضای بدن اسیران خود را با تهدید آنها به قتل قطع کرده و به اسیران وعده می دهند که در ازای موافقت با این کار زودتر آزاد شوند.

بی نتیجه بودن یک سال مبارزه آمریکا با داعش - اسپوتنیک ایران
بی نتیجه بودن یک سال مبارزه آمریکا با داعش
 مموزینی افزود خرید و فروش اعضای بدن انسان عملا در در تمام نقاط عراق رواج پیدا کرده است. داعشی ها اعضای بدن انسان را به قیمت چهار میلیون دینار (تقریبا 3500 دلار) خریداری کرده و آنها را به قیمت های به مراتب بیشتر به فروش می رسانند.
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از تصرف اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق ، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل دولت خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش تا به حال تعداد زیادی از "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان، مسلمانان مخالف خود و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر ساخته است.

© Sputnik / Tihanov /  مراجعه به بانک تصاویر داعشی ها خرید و فروش اعضای بدن انسان را آغاز کردند
داعشی ها خرید و فروش اعضای بدن انسان را آغاز کردند - اسپوتنیک ایران
داعشی ها خرید و فروش اعضای بدن انسان را آغاز کردند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала