فناوری ژاپنی برای قلب روسی

© Fotolia / Remains جراح در اتاق عمل
جراح در اتاق عمل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیماری های قلب – عروق مهمترین علت مرگ شهروندان روسیه است.

مرکز سوپر مدرن « علمی — آموزشی  روسیه — ژاپن تجسم قلب»  در  دانشگاه  دولتی پزشکی  مسکو به نام « سِچِنوف» گشایش یافت. سازمان  Medical Excellence Japan در ایجاد این مرکز مساعدت کرد.  شرکت «  توشیبا» حامی این  پروژه است  و  تجهیزات رادیولوژی را  در اختیار این مرکز علمی گذاشت که برای روسیه و  اروپای غربی  یک مجموعه  خود ویژه  و خاص است.  با کمک این تجهیزات امکانات  بی نظیری برای  تشخیص  و  درمان بیماران و  انجام تحقیقات علمی  و آموزش دانشجویان پزشکی  و  دانش افزایی  پزشکان ایجاد می شود.

 پطر گلیبوچکو  رئیس دانشگاه  این رویداد  را مورد تفسیر قرار داده گفت: « با ایجاد این مرکز از دو هدف پیروی کردیم:  تجهیز کلینیک دانشگاه با تجهیزات  مدرن   نسل آخر  و آموزش کادرهای پزشکی  که قادر به کار با آنها باشند.  ما خاصا  کلینیک شماره یک دانشگاه را برای جا دادن این تجهیزات انتخاب کردیم.  در واقع ما یک بخش کامل کاردیولوژی را  ایجاد می کنیم  که امکان معاینات  کامل  قلب و عروق  را فراهم می سازد  که با  مطالعه نتایج  می توان  درمان دقیق را  آغاز کرد…»

کلینیک وابسته به دانشگاه 600 تختخوابی است.  در آنجا از ابتدا لجستیک طبی خوبی  ایجاد شده است:  در طبقه اول بیماران   وارد مرکز درمان — تشخیص  و مرکز تجسم قلب می شوند که کلینیک کاردیولوژی  و  جراحی قلب  — عروق  نیز در آنجا قرار دارد. تجهیزات ژاپنی برای  تشخیص پرتویی مورداستفاده قرار خواهد گرفت  که  سرگی ترنووی ریاست این بخش را عهده دار است.

—   تجهیزات چندماه پیش ارسال شدند. آنها  تجهیزاتی  بزرگ و پیچیده هستند  که باید در جای خاصی نصب شوند.  ما تعمیراتی انجام دادیم و آنها را نصب کردیم. چندی پیش مراسم افتتاح این بخش برگزار شد.  این مرکز بی نظیر است  و انتظار زیادی از آن داریم.  فکر می کنم با کمک آن می توانیم به  سطح جدید  رساندن کمک پزشکی گذار کنیم.  تجهیزات بسیار خوب هستند و هدف دیگر ما آموزش  پزشکان  است تا آنها بتوانند با اینگونه تجهیزات کار کنند.  این نکته  اهمیت زیادی برای ما دارد.

آکادمیسین ترنووی اطمینان دارد  که همکاری با ژاپن  و تجهیزات ارسالی آن کشور برای پزشکان ودانشجویان پزشکی دانشگاه  امکان افزایش سطح دانش  خود و تأمین  قابلیت رقابت  در بازار  کار بین المللی را فراهم می سازد.

برای روسیه، که  بیماری های قلب — عروق در اولین ردیف فهرست علل مرگ  شهروندان قرار دارد  چنین تجهیزاتی  ارزش زیادی دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала