رسانه: نظامیان آمریکایی بوئینگ ناپدید شده بر فراز اقیانوس هند را سرنگون کردند

© Flickr / RS Deakin رسانه: نظامیان آمریکایی بوئینگ ناپدید شده بر فراز اقیانوس هند را سرنگون کردند
رسانه: نظامیان آمریکایی بوئینگ ناپدید شده بر فراز اقیانوس هند را سرنگون کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارک دیوگن، رئیس سابق شرکت هواپیمایی فرانسوی Proteus Airlines در مقاله منتشره در روزنامه "ایندپندنت" ادعا کرد نظامیان آمریکایی بوئینگ ناپدید شده بر فراز اقیانوس هند را سرنگون نموده اند

هواپیمای بوئینگ777-200 شرکت هواپمایی مالزیایی Malaysia Airlines که با 227 مسافر و 12 خدمه در حال پرواز از کوالالامپور به سوی پکن بود، بامداد 8 مارس سال 2014 ناپدید گردید و تا به حال پیدا نشده است.
مارک دیوگن در این رابطه احتمال داد که نظامیان آمریکایی عمدا این هواپما را سرنگون کردند چون آژانس امنیت ملی آمریکا فکر می کرد تروریست ها آنرا ربوده اند. رئیس سابق شرکت هواپیمایی فرانسوی معتقد است آمریکایی برای جلوگیری از اجرای عملیات تروریستی مشابه 11 سپتامبر، بوئینگ مالزیایی را سرنگون نمودند.
مارک دیوگن در مقاله خود خاطرنشان می سازد حالا سرویس های اطلاعاتی آمریکا تلاش می کنند کار شرورانه خود را پنهان کنند. وی می گوید آمریکایی ها با وجود اینکه می دانند بوئینگ در کجا سقوط کرده، عملیات رسمی جستجوی آنرا در یک جای دیگر انجام می دهند. به ادعای مارک دیوگن، بوئینگ مالزیایی در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در جزیره دیگوگارسیا در اقیانوی هند سقوط کرده که در 1600 کیلومتری جنوب شبه جزیره هند و 500 کیلومتری جنوب مالدیو قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала