همایش کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ایران در وین برای بررسی روابط تجاری

© AP Photo / Ronald Zakهمایش کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ایران در وین برای بررسی روابط تجاری
همایش کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ایران در وین برای بررسی روابط تجاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چشم اندازهای توسعه روابط کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ایران در دوره پس از لغو تحریم ها در همایش اقتصادی دو طرف در وین مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری "مهر" ، قرار است اولین همایش ایران و اتحادیه اروپا با محوریت تجارت و سرمایه گذاری در روزهای اول و دوم مردادماه سال جاری مطابق با ۲۳ و ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۵ در پایتخت اتریش برگزار شود.
این همایش به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری، توسعه و تحکیم روابط و مراودات اقتصادی و تجاری با کشورهای عضو اتحادیه اروپا با مشارکت اتاق فدرال اقتصادی اتریش در شهر وین خواهد بود.
محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت ، معدن و تجارت ریاست هیئت نمایندگی ایران مرکب از نمایندگان محافل مالی ، بانکی و صنعتی ایران را بر عهده خواهد داشت و از جمله نمایندگان محافل اقتصادی اتریش، بریتانیا، آلمان و فرانسه در این همایش حضور خواهند داشت.
حسن روحانی؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور اتریش، ضمن تشکر از تلاش های دولت این کشور برای میزبانی نشست های مختلف مذاکرات هسته ای در وین؛ در خصوص اهمیت «همایش بین المللی ایران واروپا: سرمایه گذاری و تجارت» که هفته آینده در پایتخت اتریش برگزار می شود، تبادل نظر کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала