سفر به سوچی

© Sputnik / Mikhail Mordasovپلاژ سوچی
پلاژ سوچی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سوچی سیمای جدید خود را به نمایش می گذارد.

سوچی سیمای جدید خود را به نمایش می گذارد. برگزاری بازی های المپیک زمستانی در عالی ترین سطح تبلیغ خوبی برای این شهر بود. حالا سوچی باید  منتها تلاش خود را برای حفظ  سیمای جدید خود بکار ببرد و با گذشت هر سال برای  توریست  های خارجی  جذاب تر شود.

سوچی یک جای بی نظیر در روسیه است  که از نظر آب و هوایی هیچ جای دیگر با آن قابل مقایسه نیست.  سوچی  از نظر اقامتگاه تفریحی و امکانات اسکی در روسیه نظیر ندارد.  در حال حاضر سوچی  در لیست  مناطق تفریحی جهان که  طی سال  و در هر فصلی می توان به آنجا سفر کرد  جای  شایسته ای  بدست آورده است.  آب و هوا و زیر ساخت  بیش از 5 میلیون گردشگر را به سوچی   جلب می کند.  توریست ها  از روسیه و  خارجه نزدیک و دور  به  این شهر   سفر می کنند.  پس از بازی های سال 2014 میلادی،  تعداد بیشتری از دوستداران  اسکی و ورزش های زمستانی  به آنجا می روند.

نیکلای  دولگوپولوف  معاون رئیس روزنامه « راسیسکایا گازتا» در این خصوص  گفت: اکنون فصل اسکی بازی در سوچی تعطیل شده است. اما  چندماه گذشته وقتی شجاعترین افراد  سعی می کردند در دمای 18-17 درجه  شنا کنند در  کوه های سوچی  اسکی بازی   در گرما گرم خود جریان داشت.  نکته جالب در این  فصل اسکی آن بود که نه  اسکی بازان ماهر و ورزشکاران  باتجربه ، بلکه کسانی که برای اولین کفش اسکی به پا کرده بودند و می خواستند  اسکی  روی کوه های سوچی را حتی اگر شده برای  یکبار تجربه کنند، روی پیست های سوچی اسکی می کردند. خانواده ها  به سوچی  آمده بودند تا همه اعضای خانواده از کوچک و بزرگ  اسکی یاد بگیرند.  پیست های اسکی برای هر نوع  دوستدار اسکی  آماده شده است.  همه چیز در دسترس  و رسیدن به آنها راحت و آسان است. بعد از اسکی می توان در رستوران های کوهستانی غذا خورد و براحتی  به هتل هایی رسید که در قسمت های مختلف پیست های کوهستانی ساخته شده اند و البته  به هتل هایی که در کوهپایه قرار دارند و بمرور زمان آنها را  هتل های المپیاد ساحلی می نامند.

المپیاد بیشترین خصوصیات سوچی را که سالها از آنها تعریف می شد  نمایان ساخت.  سوچی بهترین جا برای کسانی است که مایلند سلامتی خود را بهبود بخشند.

الکساندر کوپتِریدی  مدیر اجرایی  شرکت گردشگری « سواحل نیلگون سوچی» در این باره گفت:

مردم برای استراحت به اینجا می آیند.  آنها با اعضای خانواده و بچه ها برای  استراحت در سواحل  دریای سیاه و  بهبود سلامتی خود به سوچی سفر می کنند و پس از  بازی های المپیک زمستانی  مسیرهای گردشگری زیادی به توریست ها پیشنهاد می شود. حمام های سولفید هیدروژن و مراکز درمانی  بویژه معلولان  به بیماران خدمات می دهند.  دستگاه های بسیار  جالبی وجود دارند به عنوان مثال،  دستگاه کشش ستون فقرات ، استخری که در آن با کمک تمرینات ویژه به کسانی که با مشکل در ناحیه ستون فقرات روبرو هستند کمک می کنند.  بسیاری از گردشگران عسل های «کراسنویا پولیانا»  و چای گیاهی  — آلپ کراسنویا پولیانا را خریداری می کنند.

 اما آب و هوای بی نظیر جای اصلی را به خود اختصاص می دهد. در  سوچی دریا و کوهستان کنار یکدیگر قرار گرفته اند.  هوای گرمی که از دریای  سیاه می وزد  در آغوش کوه ها جا می گیرد.  همین کوهها  مانع از رسیدن هوای سرد  شمال به سواحل سوچی می شوند.  در نتیجه  آب و هوای مرطوب گرمسیری و فقط سه فصل —  وجود دارد. پاییز به بهار می رسد، بدون آنکه زمستان بتواند خودی نشان بدهد. آنچه به  آب دریا مربوط می شود، آن را می توان  اکسیر جوانی  برای ارگانیزم دانست.

یوری سِرِبریانسکی  پزشک  منتخب روسیه در این خصوص گفت: اساس کار  استراحت گاه های درمانی را  بخش درمان  ستون فقرات  و مفاصل  تشکیل می دهد.  در درمان این نوع بیماری ها از  سولفید هیدروژن استفاده می شود. حمام های سولفید هیدروژن  تأثیر مثبتی بر  سیستم عصبی دارند و آنها را با ثبات می کنند. سولفید هیدروژن  باعث بهبود جریان خون به  اعضای مختلف بدن می شود.

سوچی تولد دوباره را از سر می گذراند.  گردشگران معتقدند  که امکانات برای  بهبود خدمات و قابل دسترسی کردن آنها وجود دارد.  بهر حال، آفتاب، دریا و هوای خوب همه را بسوی خود می کشاند- خانواده ها ، زوج ها و افراد  تنها. همه در آنجا مشکلات روزانه را فراموش می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала