عضویت 800 مسیحی در بسیج مردمی شیعیان عراق برای مبارزه با داعش

© AP Photo / Fileعضویت 800 مسیحی در بسیج مردمی شیعیان عراق برای مبارزه با داعش
عضویت 800 مسیحی در بسیج مردمی شیعیان عراق برای  مبارزه با داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
800 نفر از داوطلبان مسیحی عراق برای شرکت در عملیات آزاد سازی شهر موصل، پایتخت استان نینوای عراق به عضویت بسیج مردمی شیعیان این کشور در آمدند.

به گزارش خبرگزاری"فارس"،800 نفر از داوطلبان مسیحی عضویت گردان مسیحیان به نام "بابیلون" در آمدند که در ترکیب بسیج مردمی شیعیان عراق (حشد الشعبی) قرار دارد.
آنها در سه اردوگاه نظامی در بغداد و استان صلاح الدین آموزش دیدند.
معین الکاظمی، فرمانده بسیج مردمی شیعیان عراق در مصاحبه با خبرگزاری"فارس" گفت این اولین بار نیست که نمیندگان دیگر مذاهب برای دفاع از کشورشان به این نیرو می پیوندند.
گروه تروریستی" دولت اسلامی" موسوم به داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала