سیمای جامعه شناسی هواداران پوتین

© REUTERS / Maxim Zmeyevرئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین
رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیاد توسعه جامعه مدنی روسیه در یک کار تحقیقی مراحل شکل گیری، ساختار و ارزش ها و همچنین سیمای جامعه شناسی روسی شهروندان هوادار ایدئولوژی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و حامی برنامه سیاسی وی را تشریح کرده است.

به نوشته روزنامه"ایزوستیا"، در این سند گفته می شود هواداران پوتین دموکراسی روسیه را تایید کرده و همچنین حامی نظریه ایدئولوژیک رئیس جمهور درباره حق روسیه برای تعیین مستقلانه راستای رشد خود هستند. هواداران پوتین تمام اقدامات وی در شرایط تحریمات غرب را تایید کرده و همچنین خودشان از راه حمایت از نامزدهای پیشنهادی رئیس جمهور روسیه برای سمت های انتخابی، بر سیاست تاثیر می گذارند.

در سند خاطرنشان می شود تعداد هواداران پوتین در نتیجه فشار سیاسی و اقتصادی غرب از لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته است.

15 درصد هواداران پوتین در شهرهای دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت، 19 درصد آنها در شهرهای دارای جمعیت بیش از 250 هزار نفر تا یک میلیون نفر، 14 درصد آنها در شهرهای دارای جمعیت بین 50 تا 250 هزار نفر ، 17 درصد آنها در شهرهای دارای کمتر از 50 هزار نفر جمعیت و 29 درصد آنها در روستاها زندگی می کنند.

 27 درصد هواداران پوتین 18 تا 30 ساله، 24 درصد آنها 31 تا 45 ساله، 24 درصد آنها 46 تا 60 ساله و 24 درصد آنها بیش از 60 ساله هستند.

به این ترتیب رئیس جمهور روسیه در بین تمام گروه های سنی و در تمام نقاط کشور، چه شهرهای بزرگ ، چه شهرهای کوچک و چه روستاها تقریبا به میزان تقریبا یکسانی هوادار دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала