پوتین بر لزوم توسعه نظام پارلمانی در روسیه تاکید کرد

© Sputnik / Alexei Druzhininپوتین بر لزوم توسعه نظام پارلمانی در روسیه تاکید کرد
پوتین بر لزوم توسعه نظام پارلمانی در روسیه تاکید کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه از نمایندگان پارلمان دعوت کرد تا برای توسعه نظام پارمانی در کشور بر اساس اصول و سنت های بومی تلاش کنند.

رییس جمهور روسیه در دیدار با اعضای شورای قانون گذاران با اشاره به این که این ارگان مشورتی یک ارگان صرفا روسیه ای است که در جهان و حتی در دیگر کشورهای دموکراتیک نظیری ندارد، اظهار داشت: "ما در توسعه نظام پارلمانی باید بر تجربه خود و بهترین کارکرد های فدراسیون ما تکیه کنیم".
وی ابراز امیدواری کرد که مجالس و ارگان های مقننه مناطق مختلف کشور به این کار کمک کنند، و گفت: "قانون گذاران بیان گر اراده و منافع مردم هستند و حل بسیاری از مسائل اجتماعی در گرو فعالیت آنها است".

پوتین با تمجید از قانون گذاران که در کوتاه ترین مدت قوانینی در رابطه با پیوستن مناطق جدید به روسیه تهیه و تصویب کردند، افزود: "بر اساس این قوانین ساکنان مناطق جدید در کوتاه ترین مدت از تضمینات اجتماعی موجود در روسیه برخوردار شده اند".
وی گفت در پی کار قانون گذاران "شرایطی برای توسعه هرچه بیشتر مناطق جدید و بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد شده است".

پوتین به مناسبت روز نظام پارلمانی که هر سال در تاریخ 27 آوریل در روسیه برگزار می شود، با اعضای شورای قانون گذاران دیدار و گفتگو کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала