تمام خطوط ریلی ایران دو خطه می شود

© Sputnik / Yuriy Lashovتمام خطوط ریلی ایران دو خطه می شود
تمام خطوط ریلی ایران دو خطه می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت دو خطه شدن خطوط ریلی ایران گفت: دو خطه شدن تمام خطوط شبکه ریلی کشور در دستور کار راه آهن قرار گرفته است.

محسن پور سیدآقایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: علاوه بر دو خطه شدن شبکه ریلی کشور بخشی از خطوط نیز در دولت تدبیر و امید برقی خواهد شد تا قطارهای مسافربری با سرعت بیشتری در این خطوط تردد کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان آنکه با نصب سیستم های الکترونیک و هوشمند ایمنی را در شبکه ریلی کشور ارتقا می یابد، اظهار داشت: با برنامه رزی مناسب انشاالله تمام ایستگاه های راه آهن کشور به سیستم های اتوماتیک کنترل قطار (ATC) مجهز خواهند شد.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر نوسازی ناوگان شبکه حمل ونقل ریلی کشور تاکید کرد و افزود: راه آهن جمهوری اسلامی ایران درصدد است با توجه به اهمیت شبکه حمل ونقل ریلی کشور چهره قدیمی راه آهن را به یک چهره مدرن و نو تبدیل کند تا هموطنان در سراسر کشور از خدمات مطلوبی در این حوزه استفاده کنند.

پورسید آقایی یادآور شد: تاکنون سرمایه گذاری زیادی در حوزه ریلی کشور انجام شده اما از ظرفیت های آن به خوبی استفاده نشده است، لذا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با استفاده از سیستم های جدید و تجهیزات مدرن و هوشمند در صددیم از ظرفیت های شبکه حمل و نقل ریلی کشور حداکثر استفاده را ببریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала